Hmm...

Börjar vara jävligt less på H&M just nu, hur segt ska det behöva vara?
För typ 4 veckor sedan beställde jag nå grejer, i fredags stod det på deras hemsida att dom börjat packa grejerna. "Visst", tänker jag, "Då är i alla fall grejerna på väg!" ... Jo tjena, igår höll dom tydligen fortfarande på att packa ( ? )
Efter att jag skrivit ett aningen irriterat mail till kundtjästen så ändrade dom iaf statusen till "Levereras".. Men jag har inte fått något kollinr att söka paketet på.
Jag har en känsla av att jag kommer få vänta på dedär paketet ett bra tag till!!
Varför i hela flatters kunde jag inte bara vänta tills grejerna kom ut i butikerna?
.. går ju inte att avbeställa nu.
Grr

Hur som haver, jag har just bakat klart en chokladtårta som jag ska bjussa på på café strömbäck ikväll. Det är tårtbakartävling ;) Egentligen skulle jag vilja göra nånting aningen mer avancerat, men det tillåter inte börsen.
Måste iaf tacka josefin för hjälpen, det är inte alla som vågar ge sig in i ett kök med mig, haha.

Ska försöka stöka ihop mig själv nu och strutta iväg på skolan :)
Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna

jag hatar den där väntan och att det alltid ska bli något fel..:s

2009-11-23 @ 06:43:06
URL: http://itsacj.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0