Idiotiska julklappar

Jag sitter nu vid datorn på jakt efter dom sista julklapparna.
Man kan ju LUGNT säga att nätet kan erbjuda allt!

 För den som tycker om att dricka skumpa och stryka tvätten samtidigt. (?) Det är en sida som heter fluffbabes som kan erbjuda denna livsnödvändiga ... Ja, vad ska man kalla det?
Tack och lov är det ju billigt iaf, endast 6500kr !!
 Jasi :)

Sen så måste man ju även självklart kunna dricka fint i badkaret, så då finns denna ställning att köpa. -->



Jaaaasi, Jag tror ärligt talat jag ger upp julklappsjakten för idag, haha. Det slutar nog bara med ond bråd död eller nånting ännu värre, som typ godisbrist!
Nej nu får nog Tomten göra resten av jobbet :)

Jag planerar hur som haver ännu en lugn kväll, hade tänkt stöka undan lite, kanske baka upp mina ägg och se nån mysig film. Nån som har några förlag?

Ha det så gott allihopen :) puss

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0