Måndag

Ny vecka, nya äventyr. Eller jaa.. vad man nu ska kalla det?
Det har vare en ganska luddig dag, hade en lektion före lunch och lite läxa, sen drog jag och Jossan in på stan och shoppa muffins fomar :) Höhö. Nånting som jag redan hunnit använda, och jag måste väl säga att jag för en gångs skull gjorde en klok affär!
Så med muffins i magen och en lätt murpifierad känsla i kroppen styrde jag, lars och c/o näsorna mot bibblan där vi tog tag i lite plugg. Och jag kan ärligt säga att det gick c.r.a.p
Jag är inte skapt för att vara klok helt enkelt!
Det är ingen vidare skön energi i luften ikväll, så jag ska släpa mig mot sängen.
Håller tummar och tår för kusin vitamin.
Natti natt

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0