Mitt nya liv? haha

Jasi, det gick väl lite som det ville dedär med att börja på ett nytt liv idag :) Jag kunde hålla mig bra! .. ända tills Stefan och Chili kom hem efter att ha shoppa loss på godsaker. Hur ska man kunna motstå när nån sitter och viftar Ben & Jerrys och chips framför näsan på en?? Haha.
Men men, det var bara första dagen dehär så jag får väl leva på att det är mänskligt att klanta ibland :)

Jag kan iaf stolt säga att jag har gjort mycke läxa idag, men jag har fortfarande kvar endel. Imorgon måste jag skriva en recension på en bok som jag läst på svenskan. Jobba jobba jobba!
Händer det nå mer roligt då?
Hmm, jaa jag är idag en dag äldre än vad jag var igår! Grattis till det!
Haha.

Nä nu börja jag vara gay, borde nog sova :)
Puss & kram

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0