Pruppiluskan

Kom inte på nån vettigare rublik :P
Hur som haver! Idag var det alltså måndag, surprise!
Som veckans första dag brukar det gå ganska segt och vara mest som tortyr, men idag har allt ändå flyte på ganska smärtfritt! :) Först och främst så vaknade jag typ kl 5 i morse, himla werd, så jag var inte direkt nyvaken på frukosten, haha. Lektionerna gick som smidigt och eftersom dagen löpte fick jag eftersom ifyllt endel minnesluckor efter fredagens äventyr, intressant att höra hur man betett sig när man varit lite zombie.
Men man lär sig ju av sina misstag! ... SHIT vad klok jag måste vara nu!! :P
Haha

Kan iaf med ett leende på läpparna meddela att helgen ska spenderas i kära gamla Malånäs, syster Mörtis ska dra raggen ditåt så då hänger jag självklart på :)
Nu ska jag strax krypa ner i min nybäddade säng, mums!
Puss & kram

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0