Skärpning!

Detta är verkligen tant Judith i ett nötskal!
Nayya lyckades lura med mig på gymmet, vilket egentligen bara var bra. Jag var lagomt effektiv och kände mig som nöjd efteråt. Men ... Men! Vad tror ni är det första jag gör när jag kommer hem igen?

Jo, jag satte mig och börja suga på en godis.

Hur kommer det sig att jag alltid ger efter till detta sjukliga beteende?? haha

Man kan ju undra :P

 

Hur som haver, nu är det iaf bestämt att jag ska hänga på åt Malå på lördag, så nu kan ingen hindra mig :) Det ska bli skönt att få komma hem en sväng och umgås lite, det är inte direkt varje helg det händer nuförtiden.

Justja! Idag fick jag ett ganska lustigt erbjudande, en lärare kom och undra om jag ville vara med på en reklamfilm för Strömbäck, självklart nappa jag ju, låter skitskoj. Dom ska typ bara intervjua mig och nå dittan och dattan, äh jag vet inte.  Åsså har vi börjat lalla inför Lucia tåget till jul.

Här händer det grejer! :P
Nu ser jag iaf fram emot att få gräva ner mig i sängen och suga klart på min godis :) höhö
Puss puss!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0