Tuffa tider



Det håller verkligen på att vara god tid att jag börjar ta tag i saker nu! Visst, plugget går ganska prima. Ligger inte efter och har bra närvaro, börjar bara vara så förbannat less på min kropp som vägrar fungera som den ska.
Jag har ju haft problem med halsen, käken och en gräslig huvudvärk ett bra tag nu, men jag är för korkad för att släpa mig åt farbror doktorn. Det blir ju så segt att sköta dedär med ett socialt liv, träning och sånt när man inte mår helt ok.
Men det är väl så, om jag inte vill tortera mig själv till döds så är det väl dags att ta tummen ur arslet.

Har sutte och lekt med Historian ikväll, vi har grupparbeten om olika saker, min grupp ska redovisa om kriget i  Vietnam på tisdag. ... Med tanke på hur vi ligger till har jag nog egentligen inte tid att leka, haha.
Huvvaligen, men hur motiverar man sig?

Imorgon ska det vara nån slags jul grejsellimojs i kyrkan på morgon, sen ska vi få fika och julbord och grejer. Inte helt fel! :) Fredagar brukar inte vara så hemska, haha. Svårt att klaga när man bara har en lektion och sovmorgon till lunch.
Sen får vi väl se vad som händer, mest troligt ska jag spendera helgen i gamla goda Strömmis.
Undra vad man ska hitta på för dumheter :)

Nu håller det på att vara dags för att leta rätt på John Blund.
Sleep tight my peeps!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0