Vilodag - Eller vad det nu ska kallas

Hallelujah! Baksmällan har äntligen gett sig!
Tror jag har lärt mig en redig läxa denna helg, sprit är inte en leksak! Till min fasa upptäckte jag idag att hela min sjua var slut efter fredagens bravader, så det var väl inte riktigt så konstigt att man flippa så brutalt, haha.
Dont try this at home kids!

Idag har då blive en ganska seg/lugn dag, promenad i slasket, sprätta runt på stora staden en sväng och sist men inte minst har jag sickat klart mössan och sytt ihop klänningen som gick sönder i fredags. Mer eller mindre effektivt, men det är ju trots allt söndag :)
Insåg just att jag helt glömt bort att göra matte, gaaa!
.. Minnet är bra, men kort!

Jag vet ännu inte vad veckan kan erbjuda, dedär med planering har väl aldrig vare min starka sida.
Dags att växa upp nu gammjuddan :)

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0