Belsutsångest

Som sagt så flyttde ju Anna-Carin igår, himla tråkigt :/
Så nu vi inte många tjejer från allmän som bor på skolan.

Hur som haver hade jag börja fundera på att ta över ACs gamla rum, det är sjuuukligt mycke finare, men då ska man ju iofs dela toa. Vet inte hur jag ska göra riktigt.
Avslöjade på skolan idag vad jag fundera på, och det blev väl lite blandat vad folk tyckte, haha.
Jag försöker bestämma mig, här har jag plus och minus lista:

What to do? What to do?
Jag och mina veliga beslut!! Måste lära mig att fatta beslut!
Dumma hjärna, du kommer bli min död.

Nu har jag Naturkunskap :) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Patrik 30cm

Klart du ska flytta till oss.



Du glömde en sak på pluissidan: Få se mej lättklädd hela kvällarna

2009-10-13 @ 21:02:21

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0