Borde egentligen plugga :)

Men jag måste först ta igen det bloggande jag inte orkat med i veckan.
Jasi, så vad har hänt sen sist?
Fest i helgen, Josefinfinfin fyllde år så vi var ett gäng från bland annat skolan som tog oss in till Umeå för att fira. Så en 460 kronors tur med taxi senare fick man söndag, mys och baksmälla och allt vad det innebär. Hade en ruggigt skojsig helg iaf! :)
Måndagen var väl inte så märkvärdig, fick bara en nära döden upplevelse. Eller kanske borde säga att det var Chili som fick det! Haha. Det var nämligen så att han slet bort stolen för mig när jag skulle sätta mig och dricka kaffe, så jag dratta i backen och fick kaffe över hela mig! (Han hade inte sett att jag höll i en kopp kaffe)
Men men, jag överlevde!
Igår, alltså onsdag, hade våran klass hand om morgonsamlingen. Klasserna turas om att ha nån slags underhållning varje vecka. Så vi drog till med en "talang" show.
Mer eller mindre tragiskt va? Haha. Chili fes med händerna, Erkki var en finsk utbrytarkung helt inlindad i gladpack, jag fes med örat, och Markus dansa break dans, haha. Jasi, men vi fick ihop det iaf. Vart väl helt ok med tanke på hur kort tid vi hade på oss och vi var så få som var sugna på att göra det.
Så har jag skälvklart haft en massa plugg i veckan, Kina temat fortsätter.
Imorgon har vi redovisning och jag är inte klar, haha.

I helgen planera jag att stanna här och bara känns lugnet, kanske smälla i mig en och annan godis och leka lite allmänt klyftpotatis. Känns förbannat nice!
Nu ska jag jobba :)
Puss och kram och nyp i rumpan

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0