Huh?


Nu har årets jakt efter julklappar börjat, aningen tidigt, jag vet!
Men jag gillar det :)
Som vanligt skanna jag flitigt igenom allt som bluebox.se har att erbjuda, det är en himlarns mysig sida! Men så snubbla jag över denna aningen udda kudde, visst fan ser det ut som en bajskorv?? Haha.
Jag ju iaf meddela att det egentligen ska vara en bulle, men jag vet inte om man skulle vilja betala dyra pengar för en sån bajskorvsbulle.

I år har jag i alla fall bestämt att jag inte ska slösa så ofantligt mycke på julklappar som jag brukar.

Nu kom stefan och snacka på, vi ska tydligen ner på stan och handla, haha.
Happy halloween allihopen!! :)


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0