Kylskåpspoesi?


Ja som sagt, blir man verkligen klokare av att gå skola? Haha
Såhär ser det ut på vårat kyskåp idag, flippa lite lätt igår kanske? 



Det har iaf vare en bra helg, ganska lugnt och skönt men jag har ändå inte haft tråkigt :)
Mina kära grannar Chili och Stefan har tage med mig ut på diverse äventyr, igår for vi till exempel och grilla korv utomhus. Och igår spela vi kort och lekte klyftpotatis.
Inte bajs!
Så lyckades dom lura ner mig i skolans källare, rena rama labyrinten i totalt mörker! Skitäckligt :P Men läckert, nu vet man då hur blinda människor känner sig!

Idag hade jag iaf bara tänkt ta det lugnt, ta en promenix i det fina vädret och kanske städa och göra bort lite matte och sånt. Ingen rast ingen ro, men nu är man iaf utvilad :) I Like My Life.
Måste till Malå och hämta vinterkläder snart!
Puss & kram allihopa, ha en wonderbar dag! :D

 


Kommentarer
Postat av: danielle

du verkar ha det kanonkul därborta! ;D

2009-10-12 @ 20:03:19
URL: http://danihjalle.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0