Muppet Monday!

Jaaasi, vad ska man säga? Haha.
Det har vare en lustig dag dehär!
Har haft två vanliga lektioner, en föreläsning med Gustav Fridolin, och sist men inte minst gjorde jag ett prov :) Vettefan om jag klara det ens, känns som det får bära eller brista.
Efter skolan fick jag skjuts in på stan för att kunna shoppa diverse nödvändigheter, typ frukt, mat, nutella.. Ja! Nödvändigheter! :P Efter det återvände vi till skolan, och av nån mysko anledning har jag spenderat typ 4 timmar enbart i köket! Och nej, jag har inte bakat, lagat mat eller pluggat. Bara busat och levd rövare!
Blir man verkligen klokare av att gå skola?? Haha.

Nu ska jag plugga vidare :) Har två redovisningar imorgon.
Huvvaligen! Tjingelling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gustav Frigolit !!

2009-10-27 @ 17:58:50

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0