Nyfiken i en strut? :P

Haha, folk är ju allt bra lustiga!
Igår skrev jag en aningen metaforisk grej på fejjan,
"Jaa, det löns aldrig att vara efterklok. Lämna det bakomflutna framför dig, ta dig in på nästa väg, kör dit näsan pekar och hoppas på det bästa. (Det är ju alltid ett plus om man har airbags i bilen)"
Efter att jag hade skrive den var det äckligt många extra som hade vare in på bloggen och kika, haha. Nyfiken i en stut va? :) Kan ju meddela att det var inte så dramatiskt som det låter, satt och prata med en kompis och blev lite filosofiska. Inget värre än så.

Synd att göra er besvikna, haha.

 

Jag försöker iaf fortfarande få ordning på ryggen, den har verkligen tjasa ihop idag. Fick inte i mig nån lunch och knappt nån middag heller för jag har så ont, då blir det bara hemskt att äta. Måste seriöst fara till farbror doktorn snart och få en total renovering av hela mig! Jag vet, jag har sagt det länge nu.. Mycke snack och lite verkstad.

Men nu håller det å gå åt skogen, jag kan ju inte hålla på såhär.

Gaaa, i wanna be superman!!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0