Tillbaka i Majonäset

Jepp, det är väl ingen hemlighet att jag har lov? :)
Just nu befinner jag mig i Malånäs, igår var jag i Lycksele och skutta med jossan och Isabelle, och före det var det galenskap och 30-års fest i Umeå. Inte helt händelselöst har det vare allså!
Idag har en större del av energin gått åt till att plugga, jag har äntligen läst ut boken till svenskan, och matten är på G i alla fall.
Förhoppningsvis dröjer det inte länge tills man blivit klok :P

Nämen, kansike jag inte har så mycke mer att skriva?
Mest troligt hamnar jag i Umeå på fredag igen, så vet jag inte vad helgen har att erbjuda.
Party eller piano? Det får man väl se :)

Nu ska jag umgås med päronen och plugga. Puss och kram!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0