Tycker jag förtjänar en paus :)


Jag har suttit och haft full bulle mer eller mindre hela tiden ett tag nu, antingen är det plugg eller annat krux som ligger och nöter på hjärnan. Jag försöker desperat få lite ordning på Historian, men det går väl som det vill! Haha. Om man ändå hade lite mer gnista i sig.
Har iaf fått telefona med min gamla goda vän Jossan (från Malå, eller som Chili stavar det, Marlå) Höhö! :P

Jag har även haft ett långt snack med fader, kan hända att jag åker hem över helgen och pillra runt lite. Det är ju ändå sjukt länge sen jag var hem sist! Så kan jag få med mig nå vinterkläder hit och så också :) Får se vad som händer. I så fall åker jag då med min kära kusin vitamin Ida.

Men crap, vad var det jag skulle skriva mer?
Ett tecken på att man verkligen håll å va gammal, hjärnan hänger aldrig med, haha.
Sovmorgon imorrn!! SWEET!!!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0