Baksmällan


Sagt och gjort! Nu sitter man här med vätskebrist och ont i magen.
Att man då aldrig lär sig :)
Jag hade iaf sjukt skoj igår, det finns så himla härliga människor här. Patrik drog ihop till dumheter ute i skogen, på en jättemysig plats vid vattnet. Så där satt vi hela kvällen, med en brasa, öl och härligt sällskap.
Vad mer kan man begära?
Idag får man dock lida för alla roligheter, haha.

Jag tog just en promenad, för att rensa skallen och få fart på min stackars kropp. Det behövdes verkligen! Det är så otroligt härlig natur här ute, så jag vandra bara runt ett tag, satt på bryggan och prata med min kära syster i telefon, bara sitta och andas och känna lugnet.
Det är så idylliskt.



Nu måste jag dock ta tag i plugget, det har fått vänta alltför länge.
Det är sån himla tortyr att få fart på hjärnan när man har så mycket att tänka på.
Önska önska runt i ring..

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0