Ganska lite vecka kvar

Nu har jag bara en lektion kvar, sen är det äntligen helg.
Eller ja, det ser väl inte ut att bli roligaste helgen nånsin.
Jag har så kolossalt mycket plugg att göra, den som spar han har va? Haha.

På tal om "han", förra veckan på matte lektion satt jag och diskutera med min lärare. Jag hade problem med miniräknaren och frågade "Varför gör han såhär?" (eller nå liknande)

Så säger min lärare, "Vad intressant att du kallar miniräknaren för en Han"

Då säger jag, "Jamen, det är ju oftast så att dom saker som inte gör som man vill är en Han"

Min lärare blängde bara på mig som om jag vore världens största idiot, haha.
Tydligen fick man inte säga så? :)

Nu ska jag stöka iväg mig, tjingelling!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0