Herrejävlar

Det går verkligen segt nu!
Igår blev jag äntligen klar med den där van Gogh rapporten, trodde jag ja!

Idag fick jag veta alla dom saker som jag missat och måste göra om innan kvällen är slut, men man har ju jobbat så mycket med dehär nu så det går verkligen segt! Less less less!

Jag måste verkligen försöka bli frisk till helgen så jag kan skutta med tjejerna i Lycksele, det håll å va så sjukligt länge sen man fick träffa alla! Syns bara att bussarna går så himla pissigt här, annars hade det vare simpelt att bara fara och hälsa på folk.

 

Psykopat Chili var just upp i min brandstege och påminde mig om CSN och plugget, så kanske man ska ta nya tag och fortsätta med det. (Jag har fortfrande inte sökt studiebidrag från CSN) .. Huvvaligen, dags att växa upp juddan?

I want it so f*ing bad!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ojdå, ha du inte fixat de än.. :O

Ja ska sova hos kerstin :P

2009-09-23 @ 19:16:41
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0