Inför Weekend

SÅ JÄVLA UNDERBART!!! 
ÄNTLIGEN SNART HELG!!!
Jag har inget plugg jag måste göra ikväll, och det mesta är fixat inför sprättandet i Lycksele. Jag ska bara packa mitt feta arsle och ladda batterierna, sen bär det av! :)

 

Imorgon ska nog jag, Anna-Carin och Jossan skutta på stan en sväng innan det bär av, så får man spana efter kalas kläder. Jag känner mig fan taggad! Även om hjärnan är full i snor och motoriken inte är vad den borde, så känns det härligt att bara kunna umgås och ta det piano i helgen. Och utan att känna press över att veta att man har ogjort PLUGG!!
Hallelujah!!!

Jag kan iaf göra mig besväret att dela med mig av veckans nyheter.
Jag har alltså blive förkyld, likaså halva internatet. Kanske det är som gjort för det när man bor såhär tight och isolerat?
Jag har mest bara pluggat dessa dagar, dum som jag var hade jag sparat allt till sista stund så det var mycke att göra på gode kort tid!
Jag har börjat inse att internatet inte är så mycket annat än en bordell, även om den ägs av kyrkan. Dom säger bara att det är ett internat till skolan för att det ska låta lite mer lagligt, haha.

Idag tog jag mig friheten att ligga sjuk hemma, missade iofs bara två lektioner, men det känns ändå inte så nice för min benjamin syrsa!
Förbannade baskilusker!

Snart är det Café strömbäck som gäller, ikväll bjuder dom på tacos! Gratis är FÖRBANNAT gott!! :) Haha.
Heliga härlighet, nu ska jag slita på mina mjukisar.
Puss & kram!

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jasså de ska du.. ja vet inte om du få de ;P

Du som är sjuk :P du få då inte smitta mig iaf.. Ja kan ju inte ligga hemma o va sjuk då ja är arbetslös ;D haha

2009-09-24 @ 17:59:23
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0