Jag mår illa..

Huvvaligen, Gud är verkligen inte nådig mot mig idag!
Jag sitter här och kämpar med min Van Gogh rapport, har gjort det i nån timma nu, och självklart börja jag känna mig spysjuk. Ingen vidare hit.. Så nu sitter jag med fönstret öppet i hopp om att lite frisk luft ska göra en gott.

Jag har tyvärr inte fått nå vidare mycke plugg gjort i helgen, jag blir så himla arg på mig själv! Men som vanligt spara man ju allt till sista stund så man tvingas stressa sig igenom det.

Livet som student börjar verkligen ta på krafterna!
Alla kläder har blive för stora, eftersom man knappt äter nån middag längre. Frukost och lunch äter man ju på skolan, men middagen ska man ju fixa själv, så då brukar jag oftast bara göra yoghurt med müsli. Så nu måste jag få pengar till att iaf köpa nya byxor snart.
Idag hängde jag med AC på stan och handla, ICA Maxi är billigt va? BULLSH*T!
På nått jävla vis lyckades jag shoppa upp 700 kr!! Visst.. jag köpte några saker åt kompisar också, och müsli för 100kr, men ändå! Det är ju fan sjukt att komma upp i en sån summa.
Huuu..

Nej, nu måste jag få klart rapporten.
Tjingelling!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0