Lill-söndag

M-hm, jag har lill-söndag! Alltså en light vilodag.
På lektionerna har hjärnan stått stilla och kroppen skriker efter socker stup i kvarten. Jag har nog blive beroende? Hur som haver.. Efter sista lektion följde jag Jossan in på stan och handla lite saker till skola och lägenhet, bland annat fixa jag en internetsladd (SOM FUNGERA!) Hallelujah! Och en miniräknare som jag så länge tjatat efter.
Skrivar färgen fick jag dock klara mig utan nån vecka till.
Varför växer inte pengar på träd?

Ikväll är det Café strömbäck (skolan bjuder på mat eller fika) .. Men jag blev för lat för att gå dit, ska spara min energi till pluggandet, där man lix bara står och stampar.
Klok och korkad, och allt därimellan. Det är lagom!

I wany candy

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0