Monday mothafuck

Ingen dag är den andra lik!
Vem hade kunnat ana att detta ställe skulle vara så himla mysigt, men ändå som en gammal såpa. Visst, det är underhållande, men ändå lite väl weird för min smak :) haha.
Idag har vi i alla fall vare på utflykt till en konstpark utanför Umeå, det var dom två svenska klasserna som drog ihop och for. Inte helt bajs faktiskt! Jag hade en skojsig dag. Det finns mycke fula grejer ute i den parken, haha.
Jag måste fan skaffa en liten kamera.

Hur som haver, efter besöket i parken drog jag in till staden och handlade för mina sista pengar, och stressade till bussen, 10 minuter för tidigt, för en gångs skull!! Men det är inte illa bajsat.
När jag kom hem gjorde jag även nånting oväntat, jag bakade! JAG! Som aaaaldrig brukar göra det annars! Hahahhahah :) Eller så kanske jo-hoooo?

Tur man slipper äta upp allting själv i alla fall ;)

Nu ska jag plugga, duscha och förhoppningsvis få sova så pass tidigt att man orkar med dagen imorgon också. Hallelujah.

Puss och kram och nyp i skjärten!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0