Nånting gammalt & Blått

Ungefär så känner jag mig ikväll!
Gammal och blå! Resten är väl upp till dig att avgöra vad blå kan vara.
Nämen seriöst, jag sitter och fryser som en idiot! Har gjort det hela dagen nu, huvva.

Det har då vare en bra helg, en lagom mängd av det mesta. Alkohol, skitsnack, godis, film, mys, mat, slappande.. och så plugg såklart. Just nu sitter och och petar på min Rapport om Vincent Van Gogh. Det finns fanimej inget lagomt med det! Jag får bara skrivkramp efter varje mening jag skrive ner, sen blir allt som en 1-årings sludder.

By the way! Gamla lilla Elma fyller ju ett år idag!!
Jag är en ond gammal moster som inte är där och fira hon, men jag får väl ta igen det nån annan helg och köpa många leksaker och baka kakor. Ska vi tro att en sån ursäkt kan godtas?

        Lite random bilder från skoltid:
                                             

Imorgon har jag psykologi första timmen, alltså psykisk tortyr på måndag morgon.
Puuh.. Nu är det dags att ta tummen ur skitan och få fanskapet gjort!
Tjing tjong långkalsong!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0