Nånting

Så sitter man här i strömbäck igen, med datamusen och en kopp yoghurt i högsta hugg. Jag har våta drömmar om att få baka lite kakor ikväll, men det lär ju inte hända. Jag jag inte förstå varför ryggen har tjorva ihop sig så förbannat. Det gick ju så himla bra första skolveckan, och nu hux flux vill den inte vara med längre.

Grrr... Så måste man väl bara bita ihop då. Pucklarna ska fanimej inte få sig det nöjet att sabotera även dehär året! F U!

Ikväll ser det iaf ut som att jag och Anna-Carin ska på gymmet, sen måste jag ta tag i Van Gogh uppgiften. Varför är det så sjukt svårt att ta tummen ur arslet och göra det?! Himlarns vad mesigt!

.. Det känns som jag är seg just nu? Jävla rygghelvete!!
Nej.. Jag ska ta och hitta mina gymkläder nu.
Piss ut


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0