NY FRILLERILL!!


Just  när man trodde att man aldrig skulle få upp modet till att göra det, så gjorde jag det! Med min kära systers hjälp, lite slitande och sittande i frisörstolen så hände det tillslut :)
VAD TYCKER NI?? :D


Idag bär det av åt Lycksele, det ska bli så jävla skoj att se hur förvånad folk blir när dom ser mig :) Jag har ju  trots allt inte vare korthårig på cirkus 10 år. Muhahaha, jag är vild och galen!
Kan inte sluta sitta och peta mig själv i skallen, smaskensfillibajs vad skönt det är.
Nu ska jag försöka styla upp det själv för första gången också, haha

Vi kanske synes ikväll allihopen? :) Tjingelling!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0