Ny skolvecka

Just när man trodde att det inte kunde bli mer plugg, så blire det! Haha.
Oj oj, denna skolan kan då aldrig sluta förvåna mig.
Vi har nämligen en slags tema nu i två veckor, om Kina.
Då ska vi bara ta reda på så mycket som möjligt så man kan skriva ett prov på fredag.
Wopdido, jag har seriöst aldrig haft såhär mycke plugg i hela mitt liv!

Helgen var iaf bra :)
Jag tog bussen till Lse på lördags morgonen, sprang runt med Tina på marknan en sväng och vulga lite flottig mat. Så hamna vi hos Isabelle på kvällen där vi bara tog det piano ett gäng, drack öl och såg fläsket växa. Sen for jag på hotellet en kortis innan jag tog mig till Tina igen och sov :) Ganska odramatiskt, eller nå åt det hållet iaf, haha.
Jasi, vad vore väl livet utan dessa underbara damer jag har i gamm Lycksele?

Ikväll är det iaf Desperata husfruar som gäller, egentligen har jag inte tid att se TV, men det behövs fanimej! Så jag ska ladda med en påse micropop, slänga på mjukis byxorna, och bara njuta! Det är det enda rätta!

Måste ju förresten få visa upp min gangster klasskompis/granne.
Chili! Uppklädd och sånt!
Hahhahahahh




Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0