Såja

Då var "skoldagen" slut, en lektion matte och lunch med diverse rester.
Dom har fanimej bra mat på denna skola ändå!
Nu sitter jag iaf och tröst äter mina sista muffins, tycker att jag gjort mig förtjänt av dom. Muffins och red bull, det är livets krydda.
Nu måste jag piffa upp mig lite, byta kläder och skit innan kl 6.
Då är det närmligen fest som gäller.
En manlig navelpetare från klassen ha drage ihop till nånting, som jag egentligen inte vet vad det är? Jag ska tydligen dit iaf. Men! Jag ska faktiskt vara skötsam för en gångs skull, skutta nyktert för att kunna plugga ordentligt imorgon.

Dehär måste jag närmligen göra innan nästa vecka:

  - Rapport skrivning på 3 sidor om Van Gogh

  - Skriva en artikel om konst från Umedalen

  - Läsa Historia

  - Skriva Psykologi uppgift (detta ska vi egentligen göra i grupp, men det är bara jag som har det på min dator i gruppen)

  - Fylla i stencil till svenskan

  - Läsa bok till svenskan

  - En fläskig läxa på Naturkunskapen, genetik

  - Matte

Osv osv osv.. Det är säkert nånting jag glömt?

Huvvaligen, man får nästan ont i magen av den listan.

Men nu måste jag pilutta vidare. Tjingelling


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0