Somliga straffar gud genast ..

Han hade ju vilodag igår, så fanskapet fick tydligen vänta till idag.
Jepp! Jag är förkyld! Och jag missade en lektion idag för att jag ansåg mig vara för hjärndöd för att kunna plugga. Men då pluggade jag ju iofs hemma istället.

Antagligen är det fredagens bravader som satt sina spår, jag är inte den enda i gruppen som börjat känna sig slö så. Det lär väl sluta med att halva skolan dör ut pga förkylning, haha.
Jag kurerar iaf med brustabletter och te, får hoppas att det hjälper!
Nästa helg hade jag ju nämligen tänkt mig till Lycksele för att hänga med mina gamla goda brudar! :) Ja, kanske man får träffa nån gammal god pojke också, men dom pratar man ju med så himla sällan.

Nån som vet nått EXTREMT effektivt sätt att döda förkylningen på?
Jag är ju ändå bara inne på första dagen än. Kom igen, hjälp mig mörda fanskapet!
Vitlök is a no no.. Sprit är förbjudet på skolan.. Jag vet inte hur man utför Voo-Doo...
Vad mer finns det? Haha.
Jasi, det finns då alltid plugg! Det är ett som är säkert.
Tjingelling

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas du bli frisk till helgen då!!..

För då ska vi ha skoj :D

De va ju länge sen alla va på samma ställe ju :O

2009-09-21 @ 22:56:43
URL: http://allanea.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vitaminbombeeeer!! ;D

2009-09-22 @ 13:03:13

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0