Want it SÅ bäd!


Nånting som vi gamla snusare alla drömmer om, att kunna sluta snusa!
Det är ju inge frestande alls att tortera sig själv för att sluta, så då fortsätter man. Och slösar pengar i oändlighet... Men för ett tag sen fick jag tipset om ett nytt slags "snus" som finns att beställa på nätet. Det innehåller inge tobak eller nikotin, bara diverse nyttigheter, vitaminer och koffein.
Det kanske låter för bra för att vara sant, men jag vill testa!!
När jag var och handlade på ICA Maxi igår köpte jag dryckes versonen av dehär, alltså en energi dryck. Den var ganska dyr, men fungerade förbannemej! Jag fick hux flux orken att sitta och plugga 6 timmar non-stop. Plus att jag inte var märkvärdigt trött efter det ens.

Nånting galet måste det väl vara med dehär?

Jag har då bestämt att jag NÅN gång ska beställa snuset, det känns bara så besvärligt att beställa det till skolan ifall nån flottfingrad jävel skulle kolla posten min före mig. Haha.

Nej, nu ska jag nog ta tummen ur arslet och hitta nånting ätbart.

Jag är by the way förkyld idag, nån som vill kramas? Hahaha

Tjing!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0