A nice day :)


Det är helt otroligt vad härligt väder det har vare hittills i veckan, det finns inget skönare än att sitta ute i solen och dricka kaffe på rasterna! Jag trodde att denhär dagen skulle bli en såndär plåga som får en att vilja skära ut hjärnan, stoppa den i en mixer och mixa ihop den med 5 månader gammal grädde och en sur fis.
Men trot eller ej! Det blev en helt ok dag ändå :)

Det blev ingen redovisning nu på morgon för att det blev för lite tid för att alla skulle hinna göra det helt enkelt, så gick nog provet helt ok. Iofs, oftast när jag trott att det gått bra så har det gått skit så, haha.
Nu ska jag tvätta resten av kvällen och plugga psykologi, ganska soft :)
Puss & kram

Några av oss snygga allmännare, ute och lapar kaffe och sol!
(Nalla bilden av Patten, muhaha)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

åh jag saknar er era tokar ;) kommmer snart!!!

2010-04-17 @ 16:22:43
URL: http://acjs.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0