Åter i Strömmis


Så var lovet slut! Herregud vad fort det gick, och nej, jag hade inte dött. Tyckte mig bara aldrig ha tid att blogga i veckan :P
Jag tror aldrig att jag har njute så hårt av att vara ledig.
Det blev en kort rutt åt Malå, så skjutsade Fader mig åt Skeå förra lördagen. Där har jag spenderat veckan och jobbat på att bygga upp min "relationship gut", kan faktiskt påstå att jag är ganska stolt över mitt arbete! Haha.
Men jag har haft en sjukt gosig vecka, vi har ju aldrig kunnat umgås så många dagar på raken tidigare så det känns som att detta blev som en slags seger :) haha. Till råga på allt är det nu ett år sedan vi träffades, ja hubba vad tiden går fort!
Gött götte gött gött!

Igår gjorde jag högskoleprovet här i Umeå, ärligt talat vet jag inte vad jag ska tycka om resultatet! Man kunde ju rätta provet på nätet, självklart gjorde jag det.. och, jaa? Jag kommer väl få ca 0,9 (högsta är 2). Drömmen hade väl vare att få iaf 1,2 eller nånting sånt, men det hade jag nog inte förtjänat eftersom jag satt och vimmsa som en vilsen liten flicka under hela provdagen.
Det var iaf himla tacksamt att många från klassen även gjorde provet så kan kunde umgås och gnälla på rasterna, haha.
Så igår kväll stannade jag hos syster Märtha och terroriserade lite lagomt, tog det piano och lät hjärncellerna återhämta sig. Jag kom typ just hem, har knappt hunnit packa upp väskan, tro jag ska ta tag i det och sedan ta en promenad i det fina vädret, sen plugga. Hell yeah!!

Jag & Patrik, han som har satt sitt fotavtryck i alla våras hjärtan skjärtar

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0