Vår is in the air!


Idag har det verkligen vare för underbart väder!
På rasterna har vi sutte ute och smuttat på kaffet, jag frös inte alls! Trots att jag bara hade kjol och kortärmat, det är ett tecken på att det är VÅR! Hallelujah vad jag älskar solen :)
Jag har iaf tage tag i mitt fläsk och gjort nå yoga/pilates nu, dock känns som att jag körde aningen för hårt så jag väl vara hjärndöd imorgon, haha. Men det är smällar man får ta när man ska ligga på topp! :)

Oh my god, det slog mig just att det är bara två månader kvar på skolan nu!
Jag har absolut inga planer alls för sommaren, och hösten.. jaa, det är då en annan aga.
Jag kan då iaf vara stolt över att jag gjort bort att ansöka till universitetsutbildningarna nu, jag tror jag sökte till 15 extremt olika program. Jag kände som bara "Amen, dedär kan jag väl typ kanske tänka mig.. och dedär kanske typ.. och dedär.. typ" Kort och gott sökte jag på allt som jag har behörighet till, haha.
Jag hoppas iaf att högskoleprovet kommer hjälpa mig lite på traven.

Njasi, nä nu är det dags för sängen!
Tjingelling!

Frida & melonen!

 


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0