Fit for Fest!


Under dagen har jag pysslat med att skriva och ringa till endel folk från gamla klassen för att planera en fest efter att skolan har börjat. Man måste ju bara samla alla gamla godingar och supa bort den lilla gnutta klokhet man vann under förra årets skolgång.
Jag räknar med att folket ska infinna sig i god tid och med så slampig utstyrsel som möjligt, speciellt Patrik, han ska vara jättejääätte slampigt klädd. Förhoppningsvis ska vädret vara fint och humöret på topp, dom som surar riskerar få sin brevlåda hemsökt med gammal surströmming. ( Ja, det ÄR ett hot! )
Jag har tagit mig friheten att kalla festen för min födelsedagsfest, men det är helt enkelt bara en ursäkt för att få bli lite extra full. Dooh

Så nu räknar jag med er mina Nööördisar!


Obs, denna helgens planer gick åt dass.
Jag är öppen för förslag!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0