Folkölsfylla & Jag

 

För första gången på typ två-tre år har jag supe på en vardag, och it feels great! :)
Arvid, Patrik och Dan tog sig hit för att hålla mig lite sällskap här på Teget, jag smällt i mig en flaska vin medans pojkarna höll sig till folkölen. Efter ett tag joina även Larsa våran lilla grupp, lite flumm och kutande i regnet och hux flux var kvällen slut!
Men skoj hade jag :)

Nu kan jag inte göra mycket annat än å gnälla över vädret och längta iväg, för en stund sedan såg jag att det snöa, och det är väl inte långt ifrån storm ute. Ack och ve, kanske man får isolera sig på teget idag?
Ikväll bär det av mot Malånäs igen, då skall det bakas inför 22års kalas!
.. damn vad gammal man håll å va.


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0