Första dagen

 

Jag överlevde första skoldagen!

Trots endel förnedring och flumms så har det vare en ganska skojsig dag, först visa dom runt oss i tandteknikernas lokaler, sen började nollningen...

Vi gatt bland annat ta på oss löständer och gå runt på Campus och be folk att borsta tänderna på oss, med tandkräm och allt! Vi fick även dansa till "Thriller" mitt i skolans cafeteria framför alla människor, jag kan minst sagt meddela att jag är INTE en mallig människa just nu!

Jag tror detta kommer bli skitbra, bara jag överlever veckan så ska nog dessa tre år bli lyckade. Det är tydligen SJUKT lite plugg, utom mest bara praktiskt arbete på skolan. ... dock lär det nog inte bli så saftigt med sovmornar och sånt mys.

Jaa, vi fick behålla löständerna :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

USCH!! Ja kommer aldrig våga börja nån skola ;)

Ja som är så feg av mig!!

Försök nu överleva första veckan :)

2010-08-30 @ 22:20:08
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0