Funny dream


Kaffet mitt är fortfarande för varmt för att dricka, så då skulle jag kunna slösa en stund på att berätta om den SJUKA dröm jag hade inatt.
Jag befann mig i Arvidsjaur på dollarstore, jag skulle köpa en gräsklippare där!
Så när jag kom till hyllan med gyllene dasspapper träffa jag en jätteskäggig älg som jag börja prata med, han lät lite dansk. Så börja älgen helt plötsligt jucka mot mitt ben (sådär som hundar gör) jag försökte sparka bort han, så råka jag tydligen sparka han på pungen och han blev skitarg, han stånga mig över hyllan vi stod vid och helt plötsligt hade jag förflyttats till en liten ö på malån, där blev jag ju fast eftersom jag inte hade nån båt.
Sen minns jag inte så mycke mer, tro jag byggde ett vindskydd av vass...

... skulle vara HIMLA intressant att veta VAD dendär drömmen betyd!
Älgar är farliga varelser!

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA!!!

Till o med dina drömmar är galna ;D

2010-08-24 @ 22:45:43
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0