Hörrehuj


TjockJuddan här!
Huvvaligen, vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram? .. seriöst, VEM?!!
Det känns verkligen att man levt syndigt med sockret den senaste tiden, till exempel bakade jag en cheesecake senast idag! God var den, men det känns ungefär som att jag smällt i mig hela kakan efter enbart en bit.
Jiiiha, FAT IS FUN!

Nu är det strax dags att sussa, förhoppningsvis ska jag överleva natten trots min toalettpapperskastande pojkvän, yeah. Det var gårdagens äventyr innan jag somna, han drömde tydligen att han kasta dasspapper från ett tak, och smällt näven i sängbordet.
Spännande dehär!

Hejs svejs bajsfejs!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0