Inför förhören


Imorgon är det alltså släktis på Kläppen, 150 pers med ungefär samma konstiga gener på ett och samma ställe. Hellewittese det är som skapt för kaos!
Visst är det skoj att träffa släkten, men förstå mig fel rätt nu.. det kan vara lite påfrestande ibland. Jag vet redan nu hur det kommer vara, alla kommer vara nyfikna på vad man gör nuförtiden (ingenting), vad man har för planer för framtiden (vet inte), hur det står till med ryggen (samma gamla), och såklart undra dom ju vars killen håll hus (hemma)
Yeah, det känns ungefär som att man förbered sig för polisförhör.
Det är ren och skär psykisk misshandel att besvara dessa frågor, då blir man bara mer och mer medveten om hur dött livet är och om hur förtvivlat stilla man stått de senaste åren.

Jag fundera på att förbereda en massa bättre svar på frågorna, för att hotta upp det hela lite!
Till exempel: Vad har du för planer för framtiden?
- Jo jag har just joinat ett kriminellt gäng i umeå som specialicerat sig på att sälja knark till hundvalpar och lägga krokben för pensionärer vid övergångställen. Om några år ska jag få avancera och förhoppningsvis bli medlem i fläskbäver-maffian i Trosa, det är där dom RIKTIGA gangstrarna håller hus!
... det svaret låter nästan bättre än "jag vet inte" !

Är det möjligtvis så att sommaren sugit musten ur mig?
OPTIMIST JAVISST!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0