Kläppad och klar!


Igår var det alltså släktis i Kläppen, hä vart GANSKA mycke folk! Säkert hälften av dom har man aldrig sett tidigare, helt sanslöst vilken stor släkt man har. Så trots den totala bristen på alkoholig dryck så känner jag mig ändå lite bakis idag, kanske man kan kalla det för "Bus-bakis".
Men jag hade skoj, förrutom all den åldersnoja som spred sig ibland befolkningen så förflöt allt som smärtfritt :) Det kändes lite som att hälften av folket led av 50-års kris

Jag tycker det var ganska skoj det Annelie berätta (moster och födelsedagsbarn).
Hon hade sagt åt barnbarnet sitt att "Nu är du tre år gammal"
Han svara bara "Näe!"
Hon "Joda, du är ett.. två .. TRE år gammal"
Han "Näe mormor, DU är gammal.. Jag är NY!"

Nu ska jag ta dagens första snus och sen är det nog dags att slita igång fläsket
Pjupp!


Märtha & Elma i sandlådan


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0