Lets get fat!



Ikväll skulle jag ju egentligen åka med Fader till Malånäs, men så blev det helt plötsligt lite ändrade planer efter att hans flyg från Frankfurt blivit inställt. Så vi ska åka imorgonbitti istället :)

Just nu sitter jag och jobbar på min fetma, Ben & Jerrys cookie dough sätter sig som en smäck om magen! När skolan börja ska jag ju börja mitt nya liv, och då får man ICKET äta nånting så smaskigt. Så jag ska passa på att vulga nu och ladda upp fettreserven :) haha

För en gångs skull längtar jag faktiskt till Malå, Fredrik är ju där!
Han jobbar PÅ Norrfog, alltså på taket :) haha, så förhoppningsvis ska jag väl hinna träffa han i helgen också.
Det lär ju antagligen bli 22års kalas och lite sötsaker på fredag eller lördag, så åker jag tillbaka till Umeå på söndag, och börjar skolan måndag :P
Wihiii!



Kommentarer
Postat av: Stoorn

Jag trodde ju att du sa att du skulle börja skolan den 32 augusti?

2010-08-25 @ 21:43:12
Postat av: Linnea

Haha, ja är inte galen heller :P

Hahaha, nja ja tro inte han tycker om mig, för att ja ska på älgfest ;) haha

2010-08-26 @ 14:54:08
URL: http://allanea.blogg.se/

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0