Målarn från Malå


Detta har vare en såndär LAGOM dag!
Det hela börja med att jag åkte till Malå och hjälpte syster måla i köket, efter det rullade vi lagligt hela vägen till Malånäs och flöt ut med flåååtn! Vackert väder plus vistelse på nånting flytande kan ju sällan vara fel :)
... dock gick båtmotorn så passande sönder typ mitt uta ån, så jag och mor fick arbeta bort lite gäddhäng och RO hela ekipaget mot land. Jag vet en som heter Judith som kommer vara lämmen imorgon!
Efter det fyllt vi på fettreserven med lite mutt-mutt (även kallat mums-mums, beror på vem man frågar)

Denna dagen får alltså trots endel ofrivillig workout en tummen upp, jag fick trots allt bada lite också. ÄNTLIGEN kan man skryta över att ha tagit dopp nr 3!
Nu ska jag ner och kriga med päronen om fjärrkontrollen, hem ljuva hem!

Tittut!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0