Nollade tandtekniker



Jag säger bara .. oh-my-god vilken vecka!
Än så länge är det bara tisdag men det känns som att det är fredag, iofs KAN det ju bero på att jag är lite full just nu. Efter lunchen slet treorna ut oss på Vinbrännboll, och ja.. det är väl ungefär så nyktert som det låter! Vid varje hörn stod en hink med nån slags alkoholhaltig dricka som vi skulle dricka ur varje gång man passera, det sluta väl med att det blev GANSKA onyktert!
I slutet skulle ju självklart hinkarna ta slut, så då gatt vi göra irländsk julafton och nån slags "stafett" samtidigt som vi drack ur hinkarna. Tydligen går universitets studier och alkoholism hand i hand!

Just nu försöker jag iaf nyktra till, och ska snart städa upp lägenheten. Jag har typ inte orkat stöka ett smack sen jag kom hit i söndags, it looks like crapellipapp!
Hur som haver, livet är kort och nu är jag less datorn.
Tjingelling!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0