Piinsamt!!


Hahahaha!!
Var det nån mer än jag som såg nyhetsmorgon på tv4 idag? Typ runt kvart i 9 :P
Dom skulle visa en filmklipp från nya Toy Story filmen, men så missa dom att ta bort ljudet från dom i studion. Så samtidigt som man ser två animerade barbie dockor hör man dom i studion säga:
- "Jag hörde tidigare när du berätta om att du lekte med Barbies när du var liten, och att du bruka SNUSKA med dom!"
- "Jahaa, du hörde det? Jag fick ingen reaktion..."
Sen bröt dom hela programmet och slog på reklam :P hahahahah (Kanske inte var EXAKT dom orden, men det var ungefär det dom sa)

Nu ska jag baka och pynta upp mitt fejs :) Tjing!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0