Snuset tar över mitt liv!


Jag är en såndär konstig människa som har snusat (mer eller mindre) sen jag var typ 13-14, skrämmande som fan när man tänker efter! Med tiden har jag väl slösat åt skogen för många tusenlappar på denna giftiga godis, men... det är ju så jävla godis!!
Nu när jag börjar tandtekniker inser jag att jag måste ge upp snuset snart, man kan ju förbannemej inte kuta runt med en fet prilla när man ska vara tandis! Hell no, jag vill inte bli en sån fejkare.
Men hur ska jag kunna sluta? Jag som älskar snus!
Just nu har jag sex öppnade dosor snus i min ägo.. yes, sex olika dosor som jag varvar mellan. Man vill ju ha lite ombyte! Iofs är det väl inte så värst normalt att ha snusdosor liggandes överallt i hemmet, men jag ser det som en slags vardagslyx att ha möjlighet till lite omväxling.
... ugg, jag är konstig.

Jag är en sucker för snus, help me!!


Kommentarer
Postat av: Tweets

Very Good! I love it.

2011-01-24 @ 19:37:51
URL: http://tweets.blogimagine.com

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0