Staying alive


Även om jag försöker inbilla mig att livet suger så är det svårt att stå fast vid sin tro en dag som denna, jag har haft skitkul! Först kollade jag omgivningarna, och gick inte vilse EN ENDA GÅNG! Kyss min rumpa vad stolt jag är över mig själv!
Om det inte vore för detta förbeenade regn så hade jag väl flyge runt runt hela dagen!
Jag tog mig iaf till Ålidhem och hälsa på Patrik, så släpade vi iväg våra knapriga arslen till Universitetet för att kolla upp läget där. Efter att ha irrat i regnet och töntat runt längre än nödvändigt så gav vi upp äventyret och tog var sin buss hemåt, UTAN att ha lyckats bli det minsta lilla smartare än vad man var innan.
... jag vet fortfarande inte vars tandteknikernas hus är :P haha

Imorgon ska jag ut på stora staden och kämpa mot min favorit instinkt, att slösa!
Nu ska jag ta en snus och titta färdigt på tvn, fjutt!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0