Tripp till djurparken




Igår for alltså jag och lilla gubben till Lycksele en sväng och skutta på djurparken, det var grymt skoj! :) Solen sken och fåglarna kvittrade, helt underbart att få spendera en dag sådär.
Jag sög på en glass medans fredrik klappa räven och björn, man kan väl säga att vi lever på the wild side! Haha. Efteråt körde vi iaf hem till malånäs och laga middag, eller det var väl rättare sagt HAN som laga maten, jag åt bara upp den.
Idag åker han tillbaka till Skeå igen, men vi har haft några goa dagar nu så jag ska inte klaga :)
Det håll väl å vara dags för mig att börja fixa inför flytten och så, det är INTE länge kvar nu!
Huuujja!!!!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0