UMEBO!


Just nu befinner jag mig i Jossans lägenhet i Umeå, det känns lite konstigt att BO i nån annans hem, men det är så grymt fint här så jag trivs gott :) Det känns fanimej som att bo på hotell!
Idag ska jag iväg till Universitetet och kolla upp allt inför nästa vecka, jag har inte direkt lust att gå vilse på första dagen :) haha. Det finns en heldel som ska göras, så jag lär ha gott om underhållning. Jag ska tillbaka till Malå på onsdag så jag fr heller inte lata mig.
Upp och iväg!

Det känns verkligen underbart dehär, jag mår som KNUGEN!
Jag har till och med redan bevittnat mitt första catfight, grrmjau

Nu ska jag ut och leva livet, tjingelling!

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0