Va-va-voom!


Jag ska bara göra en snabb uppdatering innan det bär av på morgonspromenad.
Internet är som vanligt ganska fuckat så jag litar inte riktigt på att det ska fungera ikväll, idag ska jag iaf till Malå och hjälpa familjen Nilsson-Eriksson måla i köket, jag var där även igår och måla lite men det känns nästan som att jag fick mer färg på fingrarna än vad jag fick på listerna.
Hoho vad pyssligt det är att måla!

Det verkar då inte bli nå partaj i Lycksele i helgen, himla synd det.. men då får jag väl helt enkelt leta äventyr på annat håll. Vem vill ha kalas med mig?
Nu ska jag ut i den kalla solen, puss och fjerrt

Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0