Bittes Dagbok




Kära nån då, är det redan tisdag?
Igår hade jag en vild dag, många viktiga uppdrag som slutfördes. Däribland lyckades jag äntligen lämna mitt märke på Mattes finkläder, jag tyckte dom saknade lite hår. Jättefint!

Efter min tredje mittadagenslur tog jag en lång promenad ut på bron, jag vet.. jag är modig! Men NÅN måste ju ut och markera reviret 30 gånger per dag, om det inte blir gjort kanske nån annan hinner dit och kissa.
Ve och fasa..
När husse och matte lämnade mig och mammsen ensamma hemma så fick vi besök, det var en MUS som bröt sig in i MITT kök. Då slog mina mördarhunds instinkter in och jag gav musen REJÄLT på moppo! För att göra det lite extra fint för Husse när hon kom hem så lämnade jag musens lik under misteln. Visst är jag omtänksam?

Jasi, det är minsann tur för husse och matte att jag finns och kan hålla ordning på fortet när de inte kan göra det själva. Som pricken över i:t fick jag även jaga bort en annan inkräktare innan kvällen tog slut.

Som sagt, hur skulle husse och matte klara sig utan lilla mig?

Ps, det var INTE jag som la kabeln i hallen i morse!
(Inte för att tjalla men, jag tror att det var Pinka.. hon är en sån BiTcH)


VRÅÅÅÅL!!!!


Kommentarer

Skriv nånting smart här:

Namn:
Kom ihåg mig!!!

E-postadress: (publiceras ej om du är ful)

URL/Bloggadress eller nå:

Vad har du att säga om detta?

Trackback
RSS 2.0